Lahden Tiedepuiston asiakastyytyväisyyskysely

Kiinteistö Oy Lahden Tiedepuiston asiakastyytyväisyyskysely suoritettiin tammi- ja helmikuun vaihteessa. Kyselyn tulokset osoittavat, että Lahden Tiedepuiston toimijat ovat kokonaisuutena erittäin tyytyväisiä vuokraustoimintaan ja toimitiloihin sekä Lahden Tiedepuiston tuottamiin palveluihin. Yleisarvosana Kiinteistö Oy Lahden Tiedepuiston toiminnalle oli 4,1.

Kuten vuonna 2019 niin myös vuonna 2020 parhaan arvosanan (4,5) sai Lahden Tiedepuiston aulapalvelu. Muita asiakkaiden korkealle arvottamia kohtia olivat:

  • toimitilojen turvallisuus (4,4)
  • pysäköintimahdollisuudet (4,4)
  • toimitilojen valaistus (4,3)
  • vuokrasopimusehtojen selkeys (4,2)
  • Lahden Tiedepuiston tarjoamat palvelut (4,2)
  • mahdollisuus toimia ympäristöystävällisesti (4,2)
  • toimitilojen sijainti Lahden Tiedepuistossa (4,2)

Eniten parannettavaa on kyselyn mukaan toimitilojen ääniolosuhteissa, joka sai arvosanaksi 3.3. Muita parannuskohteita, jotka saivat alle arvosanan 4 ovat toimitilojen hinta-laatusuhde ja muutama kiinteistöhoitoon liittyvä asiakohta.

Kiinteistöpäällikkö Jesse Reposta asiakaskyselyn tulokset ilahduttavat varsinkin kun otetaan huomioon poikkeukselliset olosuhteet koronvuoden aikana.

 ”On mukava huomata, että asiakkaat ovat  tyytyväisiä Lahden Tiedepuiston toimitiloihin. Pidämme tärkeän, että asiakkaat viihtyvät tiloissa ja että toimitilat vastaavat heidän tarpeitaan. Erityisesti palveluihin ja yleisten tilojen viihtyisyyteen olemme viime vuosina panostaneet. Jatkossa on tarkoitus kehittää entistä enemmän Lahden Tiedepuiston toimintaa, luoda uusia tilaratkaisuja muuttuneen työelämän tarpeisiin ja olla mukana tukemassa asiakkaiden liiketaloudellisia tavoitteita. Yhtiön taloudellinen tila on tyydyttävä ja mahdollistaa erilaiset kokeilut ja aiempaa hieman suuremman panostuksen kehittämistyöhön. 

 Kiitämme kaikkia vastanneita!